domingo, 7 de octubre de 2012

O SOGRO VELLO E A NORA


O SOGRO VELLO E A NORA
CONTO





  
      Unha vez era un velliño que tiña un fillo casado na casa. A nora era moi roñona e sempre lle estaba falando mal ao home do seu pai, ata que o arreminou a levalo ao a silo.

     Cando ían polo camiño adiante sentáronse a descansar nunha pedra, e o vello dixo:

     - ¡ Deus me valla, como son as cousas ! ¡ Nesta pedra tamén se sentou meu pai cando eu fun levalo para o asilo !

     Entón o fillo remou a cabeza e púxose a cavilar dicindo:

- ¡ Non vaia a ser que mañá o meu fillo me faga a min outro tanto !

     E volveu para a casa co pai. E desde aquela tratárono a corpo de rei !.


XOAN ARCO DA VELLA
SÍGUENOS:
Facebook
Twitter
Pinterest
Google+
Instagram
YouTube

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Está permitida la reproducción total o parcial de los trabajos y fotos de este blog.
Te agradecemos nos sugieras de sitios para trabajos nuevos.
Mis correos:
Apd. de Correos: 83 - 36900 - Marin - Pontevedra
xoanarcodavella@gmail.com
Telf - WhatsAp.: 600590901